Pozita "69" ende më e preferuara

Në një anketë të kryer nga një revistë amerikane, shumica e të anketuarve kanë pohuar se ende u pëlqen mënyra e vjetër e marrëdhënieve seksuale pavarësisht metodave të reja. Shumica nga të anketuarit kanë thënë se pozita e tyre e preferuar seksuale është pozita "69".

Edhe pse lodrat e ndryshme dhe seksi nuk janë më tema tabu, sipas kësaj ankete rreth 70% e femrave dhe 80 % e meshkujve, preferojnë paralojën me shllag ose çokollatë sesa me lodra seksuale.

Seksi oral është më i mirë kur përdoren prezervativë me shije të cilët janë gjithnjë e më të kërkuar në krahasim me prezervativët e zakonshëm.

Dallimi më i madh ndërmjet meshkujve dhe femrave ka qenë në xhirimin e marrëdhënieve të tyre seksuale. Këto xhirime pa asnjë problem do t’i kishin bërë rreth 60% e meshkujve, ndërsa rreth 70% e femrave janë kundër tyre.

Nga të gjithë të anketuarit, 95 % kanë kundërshtuar idenë për nxjerrjen në internet të xhirimeve të tyre, duke respektuar intimitetin personal dhe të partnerit. Ndërsa 75% e tyre kanë thënë se u pëlqen seksi me anë të SMS-ve.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template