Të jetosh i ndarë, për të qenë bashkë


Living apart together", të jetosh i ndarë, për të qenë gjithnjë bashkë. Kjo është tendenca e fundit, e cila po thellohet mes shumë çifteve, jo vetëm ndërmjet të rinjve, por edhe mes të rriturve. Duket se largësia është e aftë të zgjojë një pasion të zjarrtë, por edhe të zgjidhë probleme për shumë çifte të cilat janë në krizë. Sipas një raporti të shoqërisë së statistikave, janë rreth 1 milion persona, të cilët për të pasur një partner apo partnere të qëndrueshme, vendosën të mos jetonin më në të njëjtën shtëpi. Pra, dashuria në distancë tregon një nxitës të fuqishëm, sepse momentet intime janë zgjedhur me kurë dhe larg nga impenjimet e përditshme të rutinës shtëpiake e asaj në punë. Sipas studiuesve, në fakt, duke mos jetuar në të njëjtën shtëpi, ndihmon në zgjimin e pasionit dhe forcimin e raportit..., sidomos të çifteve që janë në krizë. Avantazhet?

Rikthimi për të bërë të dashuruarin lejon organizimin më mirë të takimit, duke bërë kujdes edhe në detajet më të vogla, si zgjedhjen e të brendshmeve, kurën për të krijuar një ambient relaksues dhe të qetë, në të cilin mund të çlirohesh nga çdo kompleks dhe të "rrëshqasësh" më tej. Pra, thelbi është se takimi bëhet më spontan, duke e nxitur partnerin për mbrëmjen dhe raportin. Pra, mungesa e përkëdheljeve dhe pakënaqësia seksuale e s‘poston pasionin drejt gjërave që mund të gjenden me lehtësi: si ushqimet e ndryshme. Gjithashtu, numri i grave të pyetura tregon se asnjëherë nuk duhet filluar një histori dashurie kur je në dietë. Sigurisht që këtë ua këshillojmë edhe çifteve, të cilët janë bashkë prej shumë vitesh.

Ata duhet të gjejnë në këtë modalitet një zgjidhje të problemeve të tyre, por një sugjerim i veçantë është për të gjithë ato çifte që kanë dëshirë të zbulojnë dëshirën dhe kënaqësinë për të qëndruar së bashku edhe pas një periudhe të gjatë krize. Nga ana tjetër, zbulohet se më shumë se gjysma e meshkujve iu duket seksi mënyra për të parë partneren e tyre të gatuajë dhe më shumë se gjysma mendojnë se po t‘i dhurojnë një ëmbëlsirë është një strategji e mirë për ta bërë për vete. Në fakt, ndarja fizike ul dëshirën e partnerëve për një marrëdhënie të zjarrtë..., pikërisht si dikur kur ishin të fejuar. Mungesa e dashurisë rrezikon lidhjen Në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, një në tri gra kujdeset më shumë sesa burri për fëmijët. Një numër gjithnjë e më i madh baballarësh, për nevojshmëri apo për zgjedhje, vendos që të qëndrojë në shtëpi për t‘u kujdesur për fëmijët. Në vendet evropiane gjërat po ndryshojnë edhe për meshkujt. Kërkimi i një leje prindërore për të qëndruar me fëmijët nuk është më kaq "skandaloze" si në të shkuarën. Cili është revolucion i llogarive bankare dhe i rolit? Cili është çmimi për t‘u paguar? Cilat janë ndikimet mbi çiftin? Sipas një studimi të bërë nga Universiteti i Virxhinias, gratë të cilat kanë një pagë më të lartë në krahasim me bashkëshortët divorcohen më me lehtësi dhe iu dedikohen më pak efekteve familjare. Aspekti më interesant është se lidhjet nuk prishen gjithmonë për pakënaqësitë e mashkullit, por për ato të femrës.

Kjo sepse e anasjella e roleve sjell çekuilibrime të forta në brendësi të jetës në çift: nga edukimi i fëmijëve te seksi, duke kaluar te plotësimi i detyrave. Koncepti i mashkullit dhe i femrës gjithnjë e më shumë është vënë në diskutim. Mashkulli, prej shekujsh është udhëheqësi i familjes. Është e vështirë të çrrënjosësh këtë lloj koncepti edhe pse në këtë sens disa hapa të rëndësishëm janë bërë. Kur mashkulli humbet vetëvlerësimin, rreth një zgjedhjeje apo të një situate, në mënyrë të pashmangshme ka pasqyrime për qetësinë e çifteve, sepse mashkulli humbet fuqinë e tij të joshjes dhe "appeal"-in e tij. Dhe femra, në anën tjetër, fillon të lëkundet sepse shpresat e saj janë nënvlerësuar.

Gjithçka të çon drejt një problemi që ekziston pas kaq shumë vitesh në jetën në çift: një jetë e vakët seksuale. Përmbysja e roleve nuk bën gjë tjetër veçse përkeqëson një situatë të partnerëve, që ka qenë edhe më parë e përkeqësuar: dyshime, mëri, zhgënjimet. Por cila është zgjidhja? Përveç sensit të mirë dhe impenjimit reciprok, të cilat fatkeqësisht ndonjë herë nuk mjaftojnë, është e nevojshme të ristrukturohen në një përcaktim të roleve duke çrrënjosur tradhtinë.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template