U martova për Luiin para gjashtë muajsh, e meqë ai ende është student, ne u vendosëm te babai i saj, Ragipi. Punoj si sekretareshë, ne mënyre që te bëj një ndihmesë financiare, derisa Luii studion dhe punon ne gjysmë orari. Ai është i zënë me punë, ligjërata dhe studime, prandaj nuk ka kohë te mjaftueshme për seks. Ne te vërtetë, ne kemi bërë shumë me tepër dashuri para martesës, se sa që tani e bëjmë këtë prej se u martu-am. Pô jua rrëfej këtë ne mSnyre që ju ta paramendoni pamjen lid-hur me atë se si jam ndier e lënd-uar kur une qëndroja me orë te tëra vetëm me babain shumë tërheqës te Luiit. Ai është rreth 50 vjeçar, por askush nuk mund t'ia jep kaq shumë vite. Për nga pamja ai i ngjan shumë Paul Newmanit. Ai është shumë i koncentruar me vështrimet e veta ndaj meje dhe përjeton kënaqësi dukc me shikuar se si skuqem, e sidomos kur djalin nuk e ka ne shtëpi. Këtë gjë kurrë nuk ia kam përmendur Luiit, sepse nuk kisha lidhje se si do te kishte mundur ta priste këtë lajm. Mendoj se arsyeja tjetër e ruajtjes se fshehtësisë sime ishte ajo se ndihesha ngapak fajtore për shkak te asaj se une ndjeja njëfarë kënaqësie ne vëmendjen e tij. E gjithë çështja ne fillim ishte krejt e virgjër. Krejt kjo kishte te bënte me prekje verbale e tek mëpastaj edhe me disa te rrahura te pëllëmbave te tij nëpër kukat e mi. E pastaj, ne tërë çështjen u kyç edhe Lida. Babai i Luiit me te kaloi rreth një muaj, e pastaj një dite e solli ne shtëpi. As nuk është e nevojshme te them se sa shumë isha e shokuar kur e kuptova se ajo ishte vetëm një apo dy vjet para meje. Ragipi e prezentoi atë, e pastaj e coi ne dhomën e tij te fjetjes. Burri im ishte ne punë, kështu që une nuk kisha ç'të bëja: qëndroja aty dhe i dëgjoja frymëmarrjet e thella përplot epshe te cilat vinin nga dhoma e vjehrrit tim. Ata ishin ne vlugun me te madh te seksit kur une hapërova nëpër koridor për te shkuar ne banjo. Duke kaluar pranë dhomës se fjetjes se Ragipit, une arrita te kuptoja pothuajse çdo fjalë që e flisnin dashnorët e përndezur. Me vjen turp që ta prarioj, por une e vendosa veshin ne derën e hollë si letër dhe fillova që te dëgjoja. Zemra me rrahte sikur çekan, kurse pidhi me kallej gjithnjë e me shumë. Ne momentin kur ajo e luste Ragipin që ta qinte, dora ime rrëshqiti nëpër stomak, nën brekë dhe gishtat e mi filluan që te futeshin ne pidhin tim te përflakur për qirje. Ne momentin kur Lida filloi që te bërtiste, që te derdhej, une iu bashkangjita ne orgazmin i cili totalisht me dobësoi dhe mbeta aq e paaftë, sa që mezi arrita që te largohesha nga aty para se ata te me zinin ne situatë te pakënd-shme. Dhjetë minuta me vonë Lida u gjend ne dhomën e ndejës dhe u ul përballë meje. - Ragipi vendosi që te kotet pak - tha para se une te arrija që t'i parashtroja ndonjë pyetje. - Pô, ai punon shumë ashpër - iu përgjigja. - Kjo nuk është e vetmja gjë që tek ai është e ashpër - ma priti Lida. Une u skuqa, e ajo e vendosi dorën ndërmjet këmbëve. - Ai është i hatashëm dhe i ashpër, sa që tërë ditën do te me djegë pidhi - me sulmoi edhe një hère. Une zakonisht nuk e dua një lloj te tille te bisedës, por kësaj hère ishte disi me ndryshe. Fjalët e saja me kallën tërësisht. Bile edhe përjetova kënaqësi duke e shikuar se si i fërkonte kofshët njërën për tjetrën. Me kruhej pidhi sikur atje ne brendi te me hante diçka. - Mos me thuaj se je ende e kallur - depërtoi thek-shëm zëri i Ragipit derisa hyri ne atë hapësirë dhe u ul ne pjesën anësorc te foteles ne te cilën qëndronte e ulur Lida. U ul ashtu që une mund te shihja një pamje te mire nën peshqirin i, cili ishte i mbështjellur.Provova që t'i largoja sytë nga aty, por vështirë. Aq shumë u kalla kur ia pash karin se si ngritej ne madhësi te plotë, sa që mund te derdhesha ne çdo moment ne brekë. Mezi gjeta force që te ngritesha dhe shkova ne kuzhinë për t'i pastruar enët. Nuk kam qëndruar aty as pesë minuta kur përsëri dëgjova klithmat e Lidës. Dera e kuzhinës ishte e hapur tamam aq sa me ishte e nevojshme që te shikoja se ç'po ndodhte atje, ne dhomën e ndejës. Nuk mund t'u besoja syve te mi. Vjehrri im tërheqës ende qëndronte ne pjesën anësore te foteles, por tani peshqiri me te cilin ishte i mbështjellur, kishte rêne ne podium, e kari i tij ishte ne ereksion te plotë. Lida ishte gjunjëzuar ndërmjet këmbëve te tij dhe ia lëpinte sikur te ishte ndonjë lëpiskë e madhe. U mbështeta për derën pak te hapur dhe për hère te dytë ne intervalin kohor prej me pak se një orësh, e futa dorën nën brekë. Kur e preka klitorisin tim te gufuar, shkëndijat e kënaqësisë filluan që te fluturonin nga trupi im dhe te zhbironin pa përmbajtësi. Isha gati për t'u derdhur, por e prita Ragipin. Prita që ai te ngritej, që spermën e tij ta zbrazte ne gojën e Lidës. Që t'ia stërpikte fytin dhe fytyrën. Dhe tek atëherë une i lejova vêtes që te eksplodoja dhe aie ne një orgazëm te tille çfarë kurrënjëherë me pare nuk kam përjetuar ne jetën tirne rinore. Ishte tepër i fuqishëm. Arrita disi deri te lavapjata për te vazhduar se pas-Iruari enët, por aspak nuk isha e vetëdijshme lidhur me atë se sa zgjati. Isha duke i fshirë enët kur Ragipi hyri ne kuzhinë dhe me tha se duhej te shkonte për ta për-cjellë Lidën deri ne shtëpi. Une i pohova me kokë, e ai u përkul që te me puthte ne faqe. Ne mënyre automatike une e ktheva kokën dhe buzët tona u takuan. Pidhi m'u shtangua, sepse edhe me tutje ishte valë i nxehtë dhe une u ndeza edhe me shumë kur gjuhës sime i lejova që te depërtonte ne gojën e tij. Ai klithi dhe e tërhoqi trupin tim kah i vetja, kurse duart e tij te mëdha i ledhatuan kukat e mi, duke ma shtyrë pidhin kah kari i tij gjysmë i ngritur. - Do te kthehem brenda një ore - ma priti ai pasi që na u ndanë buzët. - Do te jem e gatshme - i pëshpërita. Dyzet e tre minuta me vonë, vjehrri im e hapi derën. Une tanimë isha e dushuar, e aromatizuar dhe e veshur ne kombinezonin tim shumë te hollë i cili ishte aq i depërtueshëm sa që tërësisht vërehej trupi im i Iakuriquar. Me shikoi me sytë e tij zhbirues, me një shikim epshndjelës, e pastaj duke buzëqeshur u ul pranë meje. - Na ke shikuar? - me pyeti. - Pô - ia pranova, duke e pasur parasysh se kjo ishte e panevojshme, sepse ai këtë e dinte. - A e di ti se ç'më pëlqen me se shumëti (e Lida? - me pycti. - Goja e saj - iu përgjigja. Ai u skuq, e pastaj ma priti: - Me përngjan ne ty, sepse te dëshiroj qysh nga dita kur Luii te solli ne shtëpi. Tani ishte radha ne mua që te skuqesha. -Edhe une te dëshiroj ty - murmurita mezi kuptueshëm, duke i mbyllur sytë dhe duke pritur puthjen e pashmangshme. Isha e gatshme që ta lejoja te me përmbyste ne shpinë dhe te ma fuste karin e tij njëzetcen-timetërsh, por ai dëshironte diçka me shumë. Ai dëshironte që te conte dashuri me mua, e kjo ishte mu ajo që edhe e bëri. Bëri me mua dashuri. Se pari filloi me puthje te lehta fytyrës, ne mjekër, ne qafë dhe me ne fund buzët e tija u gjetën ne buzët e mia. Buzët tona hulumtuan njëra tjetrën se paku dhjetë minuta para se ai te me prekte për hère te pare. Me duar m'i kaploi cicëzat, duke m'i lëpirë majëzat mbi kombinezon, gjithnjë derisa te dyjat nuk gufuan. Nën stomak filluan që te me kalonin ndjenjat e kënaqësisë. Pastaj te puthurat e tija kaluan ne pjesën e poshtme, nëpër stomak, për-reth vagjinës dhe ne fund ne kofshë. - Te lutem, m'i zhvish brekët - e luta. Ai i tërhoqi brekët aq sa ishte e mjaftueshme që te me dëgjonte, por zhveshjes se thjeshtë te tyre ai i shtoi diçka te veçantë. Duke m'i zhveshur brekët ai i afroi ato pranë fytyrës, i mbështeti për faqe dhe thellë i mori ère arômes se tyre, e pastaj filloi që ta thithte atë pjesën e . lagësht, mu aty ku kishte qenë i lî 1 iJ( mbështetur pidhi im i përvëluar. Ishtel ky veprimi me përvëlues që kishaJ fca^ pare ndonnjëherë.Klitha dhe i hapa këmbët. Pastaj shikova drejt e ne sytë e tij, kurse dorën e vendosa ndërmjet këmbëve. I ndava petalet e pidhit e pastaj me gishtërinj fillova që te bëja rrathë përreth klitorisit. Duke e lëshuar një ofshamë, i hodhi brekët ne podium. Pastaj u gjunjëzua poshtë, i hodhi këmbët e mia ne supet e tij te gjera dhe derisa i afrohej macëzës sime, ne mënyrë epshndjellëse paralajmëroi se si do ta lëpinte. - Do te ta lëpij pidhin aq shuinë sa që do te me ilutësh që te ndalem, e une do te vazhdoj ende. ] Fjalët e tij me goditën si rrufe. Ragipi ishte diçka Ikrejtësisht ndryshe nga djali i vêt i cili do te hudhej 'qetë mbi mua, do te me qinte dhe kaq. Une isha aq shumë e kallur me këtë gjindshmëri te tijën, me këtë jqëndrim te tijin paraprak, sa që fillova edhe para se jgjuha e tij ta prekte "ndërprcrësin". Bërtita dhe me jkofshë shtrëngova kokën e vjehrrit, duke u munduar që me pidh te arrija sa me pranë buzëve te tija [flakëruese dhe gjuhës se tij edhe me flakëruese. Për-Ipëlitesha e përpëlitesha gjithnjë derisa nuk mendova se do te vdisja nga kënaqësia e tepërt. Kur ai me ne fund e largoi fytyrën nga vrimëza ime e lëngëzuar, une u ndjeva tërësisht e shkatërruar. Ai përsëri i ktheu këmbët e mia mbi çarçaf dhe përsëri Ime puthjet e tij filloi që ta gjente rrugën nëpër trupin itim deri te buzët e mia. Kur me puthi, une ndjeva shi-jen e lëngjeve te mia dhe për një moment u dridha. - Pidhucin e paske te shkëlqyeshëm - murmuriti ai. Edhe une kam dëshiruar që ta shijoja atë. Dëshi-iroja që t'ia ofroja atë lloj te kënaqësisë te cilën ma |ofroi ai mua, por une dëshiroja diçka tjetër. Diçka i shumë me tepër. Dëshiroja që babai i Luiit ta fuste karin e tij njëzetcentimetërsh ne pidhëzin tim dhe te me mbushte me spermën e vêt. Derisa une isha tretur ne mendime, përnjëherë e kuptova se ai ishte i Iakuriquar. Kurrë nuk do ta di se isi e bëri këtë veprim, as kur e bëri, por gjithsesi kjo ishte ne kohën derisa me lëpinte dhe me solli deri ne ^ekstazë. Duke me lëpirë, ne te njëjtën kohë kishte arritur që edhe te zhvishej. E ndjeva karin e tij çelik te forte se si me pulsonte nëpër klitoris, kështu që une e lëviza belin gjithnjë Iderisa guxha e tij vigane nuk u gjend ndërmjet petave te mia te pidhit. Lëviza pak përpara dhe pas kësaj centimetrat e pare te karit te tij madhështor, tanimë hynë ne picën time te uritur. Kari i tij ishte tepër i madh, që te shkaktonte dhembje, e bile edhe ne gjendjen time te kënaqësisë.Fillova që te përdredhesha derisa çudia e tij| rrëshqiste ne mua, ne vrimën time te lëngshme. - Do te ndalem, nëse dëshiron - me tha ai, e derisa me fliste, ma kici qafën. U përkula pak prapa, prapa tij dhe duke ia kapur! kukat e tërhoqa kah vctja, duke e futur ne pidhin timi edhe pjesën e mbetur te mjetit te tij fantastik. Sapo shufra e tij ishte e parkuar ne pidhin tim te përflakur, une i mbështolla këmbët përreth kukave te tij' dhe fillova që ta lusja te me qinte. E luta që te me. mbushte me lëngun e tij te nxehtë. Fjalët e mia epshndjellëse tek ai i ngjallën te gjitha ndjenjat U vërsul sikur demi mbi lopën, kurse gishtat e vêt i nguliti ne kukat e mi te cilët kërcenin me vrull. U derdha një hère, dy hère, tri hère, e ai edhe me tutje me qinte. Isha ne cep te çmendisë. Me ne fund me sul-moi orgazmi me i fuqishëm që kam përjetuar ndonjëherë. Bërtita, klitha, gjëmova... Sperma e tij vër-sheu nëpër pidhin tim te sakatosur dhe une e humba vetëdijen. Nuk kam lidhje se sa kohë kam qëndruar ne 'aut', por une u zgjova ne shtratin tim, plotësisht e Iakuriquar. Ai qëndronte pranë shtratit tim, ende i Iakuriquar. | Kari i tij tani ishte i bute, por kjo megjithatë mjaftontei që une shumë shpejt te këndellesha. U afrova kah ai dhe ia putha majën e karit. Ai buzëqeshi dhe me ledhatoi flokëve. - Mjaft e ke për sonte, oj dame e re - tha me një zë shumë atëror. Ai kishte te drejtë, por mënyra se si e tha këtë, fliste se ne këtë sigurisht do ta përsërisnim. As që| tentova t'ia thosha atë që e kisha qëllim për ta bërëj herën tjetër. Vendosa që ta fërkoja shtizën e tij gjithnjë derisa te mos fillonte te me lutej. Nëse do te kem fat, kjo do te ndodhë qysh sonte. Se paku kështu shpresoj. Shifra "FATI I ZI"

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template