Thënie Dashurije

- Dashuria është det, gjithkush mund të zhytet, por ai që s'din t’notoj, mund edhe të mbytet!

- Dashuria është e verbër, ç’menduria e përcjell!!

- Dashuria është një kopsht me lule nëse hyn aty dije se u ngule!!

- Dashuria është një thesar i humbur që kërkohet nga njerzimi,i cili neve na kujton,pse ja vlenë me jetu!
I cili neve njerizimit na bënë të qmendemi nëse ne atë e fitojmë apo e humbim.

- "Dashuria e papjekur thotë: "Të dua sepse kam nevojë për ty", dashuria e pjekur thotë:
"Kam nevojë për ty sepse të dua".

- Dashuri mundet të jap vetëm ai që dashuron!

- Dashuri, një emër, emër që të therë në zemër që kur përmendet emri i saj lotët rrjedhin e vuajtja s’ka skaj.

- Dashuria e vërtetë është kur zemra dhe mendja jote thonë të njëjten gjë!

- Emer që duhet më shumë se vetvetja emër që e din e ç’është e vërteta,
që të bënë njëmijë vjet të jetosh e të bënë ç’do gjë ta gëzosh! Dashuria!

- Nëse më do me lerë të qetë që ta vërtetoj se a të dua me të vërtetë,
e nëse kujton se më ke fituar ky është një mendim i yti i gabuar.

- Dikur desha dikend, dhe ndoshta do ta dua, por si dikur dikend, asnjëherë askënd.
Edhe pse nuk jemi bashkë , ende të dua dhe gjithë do të dua.

- Gjithçka që dëshiroja netë dhe ditë të tëra, ishte të të dashuroja me gjithë fuqinë e qenies sime.
Lutesha që të pranoje të qëndroje pranë meje deri në fund të jetës sime.

- Për mua e vetmja në jetë, në zemrën time, e kaluar, ajo që e deshta me të vërtetë.
Mos mendo se për ty poezia ime ka marrë fund, sepse fundi nuk i vjen kurrë edhe nëse ty s’të takoj askund.
Do të vazhdoj të shkruaj deri në fundin e kësaj botë dhe nuk do të harroj kurrë si më mashtroi dashuria jote.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template