Thenie Dashurie

- I shkruaj asaj që kurr nuk e takova, asaj që në zemër ende e mbaj dhe që nga fillimi e dashurova.
I shkruaj zërit që kurr se dëgjova, dashurisë që mbet vetëm në mendje, asaj që vetëm e ënderrova.

- I shkruaj një femre që e dua shumë, i shkruaj i shkruaj, doren s’mund ta ndalë, i shkruaj në megjes, ditën,
në mbrëmje, në mesnatë, i shkruaj dhe kur jam në gjumë. I shkruaj pa zemër se zemrën time e ka ajo të falur nga unë .

- I shkruaj në letra, por kujt nuk e di, Enigmes, ënderres që në foto se pashë, i shkruaj asaj për të cilën mbaj zi,
i shkruaj asaj që në të, në dashuri rashë.

- I shkruaj zemrës që mundohem ta përvetsoj, asaj të cilës dashurinë që kam ndaj saj nuk din ta kuptojë.

- Më fal zemër se ndoshta më flajet e mija të ledova , me fal shpirt se ndoshta nga dashurija të gjykova.
Më fal e dashur se veç për ty unë mund të jetojë, më fal Syri im se pa ty unë nuk dua të egzistojë.

- Mos harro: Se vetëm ty të deshta në këtë botë, mos harro se për ty mbrem su ndalen lot.
Mos harro se pa ty çdo gjë është e kotë, mos harro se të dua ma shumë se dje, sotë.

- Më kujto edhe kur të thojnë se nuk jam gjall, mos harro se as guri s’kishte plas ma parë.
Më thuaj një herë se kotë nuk ishte krejt ky vajtim , mos harro se ti je e vetmja lumturi në shpirtin tim.

- Mos lejo që të behem i dashurisë, edhe një viktim , më thuajë një herë,
se më don sa të dua shpirti im. Mos mendo se edhe nëse me Ty nuk jam, më beso se vetëm ty të deshta, me zemër të them!

- Edhe pse thonë se koha hakmerret me harresë ndaj kujtimeve, dashuria ime për ty kurr nuk do të zbehet.
Dhimbje e madhe për mua do të ishte t'i harroj ditët më të lumtura të jetës sime.

- Kam kërkuar një njeri si ti pjesën më të madhe të jetës sime, por ishte shumë vështirë ta gjeja.
Dhe befasisht u ktheva, dhe ti ishe aty.

- Kur të bie shi, dil nga shtëpia dhe leri pikat që bien të të prekin,
janë puthjet e dashurisë që prej shumë kohësh kam dashur të t'i jap.

- Çka të shkruaj kur s’kam as fjalë, nuk kam as zemër, se të gjitha ti kam falë!

- Lulet nuk mi pranove, tani më ke zemëruar, këtë gjest do ta kuptojë se dashurinë time ke refuzuar!

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template