Thenie Dashurie

- Bie të fle, tek ti mendoj, në enderrat e gjumit ty të shikoj,
zgjohem në mëngjes ty të imagjinoj, për tërë jetën ty të dashurojë.

- Do desha të isha një pikë loti që të lindja në sytë e tu, të jetoja në faqet e tua dhe të vdisja mbi buzët e tua.

- Dy pika lot' për dashuri, dy zemra që ndodhen ende në vetmi,dy zemra të arta, dy zemra të zjarrta,
e duan njëra tjetrën edhe pse jan të larta !

- Ç'të them tjetër ,tash përveç se mendo mirë. Më lër të iki nëse të pengoj ose : Të dua ,më thuaj.

- Çdo ditë po vdes nga pak, se dhemjen e kam afër e ty të kam larg. Kam prit e nuk ke ardhë,
pse s’më vrave ti, po më le të gjallë. Vonë është, vonë është për të qar, vonë është për të qesh,
vonë është përseri pran meje të jesh!

- Jetoj si në parajsë, në një botë krejt tjetër, nuk di se ç'bëj, nuk di nga shkoj.
Gjithmon një buzëqeshje më përkëdhel krejt fytyrën kur kujtoj syt e tu.
A nuk e vën re o e dashur se sa i dashuruar jam pas teje?

- Kur më dhe dashurinë zbulova jetën, kur të dhashë vetën time zbulova lumturinë.

- Mbi detin e qet lundronte një flet . Mbi të shkruante të dua për jetë!

- Merre zemren time të shkret mbyte me durë tua pastaj knaqu në këtë botë se më s’të them të dua!
Se kjo zemër veç për ty ka rrah dikur, por ti këtë se kuptove kurrë!!

- Mos loto nëse shkoj e s'kthehem. Mos më pyet si jam, kur e ndien si ndiehem.

- Mos më pyet si jetoj kur më ke lënë vetë, mos kërko falje nga zemra që një herë e vret.

- Mos trokit më në dern time, se ajo është mbyll, së në zemrën që e theve kurr s’ke për të hyrë.

- Mos më thuaj, se më ke dashuruar, tash është vonë, shumë vonë për tu penduar.

- Mos më pyet për ato çaste që dikur me mua kalove, mos loto për fatin tonë qe ti vetë e shkatërrove!!!

- Në mendjen time shpalos kujtime një nga një ,në njëren nga ato e gjejë tregimin për ty ,athua ku je ti!?
A thua ënderr ishe ti!?

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template