Femrat mbi 40 vjeç, më seksi se të rejat

Nuk është e vërtetë që 20 dhe 30-vjeçaret janë më seksi se femrat mbi 40 vjeç. Më të rejat në moshë? Të papjekura dhe shumë të rrëmbyera, thjesht i trembin meshkujt. Por cilat janë veçoritë dhe karakteristikat e femrave me moshë mbi 40 vjeç? Pse ato preferohen nga meshkujt e pothuajse të gjitha moshave? Sepse ato janë sensuale dhe eksperte. Femrat që arrijnë të bëjnë për vete një mashkull janë ato mbi 40 vjeç, sensuale, të ëmbla dhe eksperte të artit të dashurisë dhe lojërave erotike. Ky është edhe përfundimi i një sonazhi të kryer kohët e fundit mes meshkujve të ndryshëm. Në preferencat e tyre përjashtohen vajzat elegante “pa tru” dhe lolitat të cilat mendojnë se joshin edhe thjesht me një lëvizje të lehtë të qerpikëve. Mbretëreshat e vërteta janë 40 vjeçaret seksi, që sipas një ndër dy të intervistuarve, ato janë më interesante dhe joshëse se 20 apo 30-vjeçaret. Rreth 39 për qind e meshkujve deklarojnë se zonjat “në moshë” janë shumë më tërheqëse se vajzat e lindura në vitet 80’ ose më vonë. Pra në këtë mënyrë jo vetëm meshkujt e pjekur dhe inteligjentë janë të aftë të luftojnë me kohën për të qenë më tërheqës se më parë.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template