Seksi në moshë të vogël

Nje studim i publikuar nga “British Journal of Cancer”, aktiviteti seksual ne moshe te heret dyfishon rrezikun per te zhvilluar kancerin ne qafen e mitres. Ndryshimin, sipas eksperteve britanike, ka te beje me numrin e viteve qe virusi HPV, pergjegjesi kryesor i kesaj semundjeje, ka ne dispozicion per te prodhuar deme ne raste infeksioni. Aq sa rezultatet e kerkimit, te realizuara nga “International for Research on Cancer”, nuk i perkasin vetem adoleshenteve, por tregojne se rreziku i kancerit te qafes se mitres eshte me i madh ne grate qe kane pasur marredhenien e pare seksuale 20 vite nga ato qe kane jetuar per here te pare ne moshen 25 vjecare.Studimi eshte kryer mbi 20 mije gra.

1 commenti:

Millisa ha detto...

Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
*Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
: email { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template