Thenie Dashurie

- Digjem, përvëlohem se të dua shumë, ditën mendohem, natën rri pa gjumë.

- Dua që sa më pare, kur të zgjohem një mëngjesë, pranë meje të të takoj ty. Ti je krijesë e veçantë e zemrës sime. Më mungon pa masë!!

- Dy zemra lindin, dy zemra qeshin, dy zemra qajn, dy zemra vdesin. Njeriu pa dashuri si nëna pa fëmi,
dashuria pa takim si Pranvera pa gjelbrim !!

- E dua edhe shiun tash. I mbyllë sytë dhe e ndjej ende çastin kur më preke në dorë.
Të shiqova turpshëm, e ti më buzëqeshe.

- E pash shkëlqimin e shikimit tënd në sytë e tu, rrezet e të cilit më bënë të ndjej dridhje të lehta nëpër gjithë trupin.
As që kam menduar se do të ndihem ndonjëherë ashtu si atë ditë.

- E plaguar zemra ime larg teje, i helmuar shpirti im pa ty ,
kur të takohemi përseri do t’ma shërosh plagen me dashuri!!!

- Eja me mua se ty të kam shpres, eja me mua se pa ty s’du të plakem dhe vdes.
Ti je djelli që mua më ngroh, ti je ëndrra që unë çdo natë e shoh!

- Eja ti mos vono, eja ti po të pres. Eja ti, vetëm ti hapma qiellin!

- Është e pamundur të mos përëndon dielli, kur egziston nata!
Është e pamundur të jetojnë njerëzitë gjithmon kur egziston vdekja!
Është e pamundur të mos dashuroj kur egziston ti !!

- Fjalët e mija s’di sa ti i kupton, a din ti që zemra ime ty shumë të don !

- Isha duke pi qaj në ty kesh duke mendu,mu derdh qaji nga gota për pak kesh tu përvelu.

- Kujto erën e malit ,kujto erën e lehtë, kujto zemrën time që të don për jetë!

- Kur jam në mendimete t’kam pran zëmres sime kur rrugës heci, shkoj, veç për ty mendoj!

- Kur po e kqyri qiellin, po të shoh ty, kur po e kqyri diellin, po të shoh ty,
kur po e kqyri hanen, po të shoh ty. Ej, largou bre pak!

- Kur të pash më lindi simpatia.Kur më buzqeshe e dita se qenka dashurija.
Kur më fole e dita se do të më thuash: Të dua,
këtë e vërejta nga buzët e tua.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template