Thenie Dashurie

- Me gishta po shkruaj atë çka kam në mendje që të tregojë, askënd për pos teje nuk e dashurojë !

- Më kujtohet dita kur të takova ty. Në zemrën time ndjeva ngrohtësinë e flakës që u ndez.
E ndiej edhe tash. Të dua.
Përgjithmon vetëm ty!!

- Më nxeht se në zjarr më shtrejt se liria, në shpirtin tim për ty qëndron dashuria.

- Mos e merr atë lule që ta falin brigjet po merre zemren time që ajo për ty digjet.

- Mos mendo se në ty nuk mendojë apo të harroj, vetëm ty të dashuroj!
Zemra ime rreh veç për ty se ty t'kam si dy sy!!

- Në zemren time është një bashqe,në atë bashqe gjindet një lule e ajo lule m’je ti !

- Nëse nuk të thash se për mua je ti ajo që më fal buzeqeshje ajo që më fal ngrohtesi,
nëse s'ta shpreha dot sa shumë të dashuroj fajin e kish natyra që si dha zemrës gojë!

- Nëse ti më don ma thuajë të vërtetën, s'do ta jap veç zemren por por ta jap dhe jetën.
Nëse ke zemër ndaje bashk me mua, nëse ke fjalë, më thuaj të dua!!

- Nuk di. Nuk njoh. Nuk dua të kuptoj. Nuk dua veç... të harroj!

- Nuk di shumë, por e di se ti je arsyeja pse unë jetoj. Kur ma dhurove dashurinë, më mësove se si duhet jetuar.

- Nuk e di ndryshe si ta përshkruaj këtë ndjenjë përveq me fjalët se,
kur unë jamë pranë teje thjesht fluturoj në lartësitë hyjnore dhe ndihem si krijesë më e pasur në botë.

- Një ditë më pyete: Kë dua më shumë?! Tu përgjigja: Jeten time. Ti ike duke qarë pa e ditur se ishe ti "Jeta ime" !!

- Oh po po, e imja do të jesh,duart e mija kanë me t'zhvesh...,
oh po po,unë veç një gjë e di, të gjithë do t'na kenë lakmi.

- Pa ty hëna nuk ka dritë,pa ty djelli nuk rrezit,pa ty jeta ime nuk ka kuptim se ty të dua ,
veç ty shpirti im !

- Puthja! Dy herë hyra sot ne dush, dy herë dola i tharë. Puthjen që më le në gushë nuk desha uji të ma marrë!!

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template