40 vjeçaret më të preferuara

Cilat janë 40 vjeçaret më të preferuara nga meshkujt? A është bukuria një faktor i rëndësishëm në përzgjedhjen e tyre? Sigurisht që po! Por më i rëndësishëm është padyshim sensualiteti dhe sjellja prej femre joshëse. Ndër figurat më të njohura të botës së spektaklit dhe kinemasë përmenden: Xhenifer Aniston, Sheron Stoun, Demi Mur, Simona Ventura, Hall Beri, Kajli Minog, Monika Beluçi. Ato janë të suksesshme, të bukura, joshëse dhe me stil. Asgjë nuk mund t’i ndalë për të arritur objektivat në karrierë, por edhe në jetën private. Shpesh i shohim të shoqëruara me meshkuj më të rinj se vetja dhe pothuajse asnjëherë nuk jemi në gjendje të themi nëse ata rrinë më njëri-tjetrin për dashuri apo diçka tjetër. Një gjë është e sigurt: ato janë seksi dhe të siguta në veten e tyre.

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template