Ndonjëherë përgjatë kohës së seksit është më mirë të heshtet, nëse nuk jeni një “nofull e fortë”, ose doni të jeni përsëri me partneren/in.
Në vazhdim do t’ju paraqesim 30 fjalitë e ndaluara të seksit, të cilat nuk guxojnë assesi t’ju rrëshqasin nga goja, nëse të paktën doni që përsëri ta takoni…

Koha e paralojës

1. Të gjithë dukemi qesharak kur jemi lakuriq
2. I ngjanë shumë motrës sime
3. Shpejto, do të nis ndeshja e futbollit
4. Ku e ke mësuar këtë?
5. Pse përsëri nuk e ndez dritën?
6. Më duket se ke jelek të gjinjve të mbushur
7. Duash çamçakëz?
8. Ngjyra e zezë të bën të dukesh më e dobët
9. Nuk ka lidhje që s’ke ruajtur leshrat
10. Unë nuk shfrytëzoj prezervativ

Përgjatë aktit seksual

1. Je më e mirë se ajo tjetra
2. Mendoj se para 2 minutave plasi prezervativi
3. Mos bëj shaka me mua?
4. Mendoj se do e rregullosh dhomën
5. Përfundo më
6. Duash të të incizoj?
7. Kjo është hera e parë, apo jo?
8. Hesht, mund të zgjojmë nënën time!
9. Shoqes tënde kjo i pëlqeu
10. E kam të madh, apo?

Dhe nëse nuk doni të të jetë hera e fundit…

1. Si e pate emrin?
2. Nuk duhet të të dërgoj në banesë, apo jo?
3. Të të thirr taksinë?
4. Shpejto, vonohem për shtëpi
5. Urrej femrat që i japin rëndësi seksit
6. Kishin të drejtë shokët, je vërtetë fantastike
7. Të lutëm mos u fol shoqeve për këtë natë
8. Të është prishur makijazhi (make up)
9. E kam patjetër të qëndroj deri në mëngjes?
10. Isha i mirë, apo jo?

WebShqip

0 commenti:

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template