Natyra i ka lënë gjoksit të gruas vendin e dytë ndërmjet "nishanëve" seksualë, por jorrallë ai bëhet "nishani" i parë, që eksiton burrat. Ndjeshmëria e gjoksit të gruas është shumë e ndryshme dhe nuk varet nga përmasat; kjo vlen edhe për organet e tjera që kanë lidhje me seksin. Disa grave, bile aspak të ftohta, gjoksi nuk u reagon fare nga përkëdheljet; disa të tjerave u reagon edhe nga prekjet më të lehta, një pjesë tjetër luajnë menç nga një kapje e vrazhdë.

Gjoksi

Kur përkëdhelni gjoksin, kalojeni përreth thumbit të sisëve majën e gjuhës ose kokën e organit gjinor, shtypeni lehtas me të dyja duart, kafshojeni nga një çikëz dhe thitheni ëmbël, si një foshnjë. Edhe mund t'i shtrydhni lehtë thumbat me majat e gishtave, por mos u bëni tepër të zellshëm, se këto përkëdhelje shpejt bëhen të dhimbshme. Në qoftë se gjoksi i partneres është mjaft i madh dhe midis tyre ka hapësirë, mund të ndieni kënaqësi reciproke kur penisi ndodhet midis gjinjëve. Këtë variant mund ta përdorni kur gruaja është me zakone. Partnerja rri shtrirë përgjysmë mbi jastëk, partneri rri në gjunjë mbi të, me këmbë të hapura (gishtin e madh të këmbës ai mund ta mbeshtesë tek klitori, nëse është i nevojshëm stimulimi i tij), dhe e tërheq plotësisht mbrapa lafshën e penisit. Dikush nga ju duhet t'i mbajë gjinjtë të mbyllur. Mos e fërkoni me to kokën e organit, por bëni sikur e mbështillni të gjithë organin. Koka duhet të mbetet e zbuluar tamam nën mjekrrën e gruas. Orgazma me këtë lloj kontakti, nëse gruaja e ndjen, do të jetë njëlloj e plotë si në rastin e koitusit.
Sapo nis kontakti gjinor në gjoks, vaginë dhe klitor, të paktën te disa gra, menjëherë ndodh përqëndrimi i ndjesive sensuale. Pakkujt prej burrave mund t'i vijë orgazma nga të përkëdhelurit e thumbave të gjoksit, por ai vlen të provohet arritja e saj, duke përdorur dy pupla të forta. Shumë gra që eksitohen kollaj ndjenjë një kënaqësi të veçantë nga të ushqyerit me gjoks të foshnjës.
Burrat akoma nuk kuptojnë asgjë nga përkëdheljet e gjinjve ose nguten shumë të depërtojnë më poshtëë. Ndryshe nga thumbat e gjoksit të burrit, thumbat e gjinjëve të femrës, janë të lidhura drejtpërsëdrejti me klitorin. Burri që nuk ka ndër mend të ngutet, mund t'i ledhatojë gjinjët me pëllëmbë, me qerpikë, t'i lëpijë dhe t'i thithë, si foshnje. Orgazmat dalin marramendëse dhe nuk varfërojnë as një çikë kontaktin seksual të zakonshëm, që vjen më pas. Prandaj mos u nxitoni.
Kontakti kur penisi ndodhet ndërmet gjinjëve, nuk është aspak më i keq për pozicionet e tjera: kur burri shtrihet me kokë nga këmbët e gruas; gruaja lart (sidomos nëse i ka gjinjtë të vegjël) ose burri rri ulur, kurse gruaja rri në gjunjë. Eksperimentoni dhe zgjidhni se çfarë ju përshtatet më mirë.

Vithet

Zona tjetër erogjene që vjen pas gjoksit janë vithet, të cilat gjithashtu janë eksituesi vizual i ndjenjës seksuale. Vithet janë zona erogjene më e rëndësishme për të dyja sekset, mirëpo më pak të ndjeshëm sesa gjoksi dhe që kërkojnë stimulim më energjik (ato mund t'i mbash me duar, t'i ngjeshësh, t'u biesh me pëllëmbë dhe bile edhe t'i rrahësh). Kontakti gjinor në pozën ku burri qëndron nga prapa u jep disave kënaqësi të veçantë, por kini kujdes, në qoftë se partnerja ka kurriz të dobët. Në çdo pozicion gjatë koitusit t'kurrjet e muskujve i stimulojnë vithet te të dyja sekset, sidomos kur partnerët ia kapin mjaft fort vithet njëri - tjetrit. Këto ndjesi suplementare e meritojnë që t'i zgjosh me vetëdije. Vithet e zhvilluara eksitojnë ndjenjen seksuale te të dyja sekset.

Era

Era natyrore e trupit të pastër të gruas është vlera seksuale më e madhe e saj pas bukurisë (ndokush gjykon se ajo do të thotë edhe më shumë). Ajo del nga e tërë gruaja: nga flokët, lëkura, gjoksi, sqetullat, nga organet gjinore dhe nga rrobat që vesh. Nuk ka dy gra me të njëjtën erë, secila ka të vetën. Burrat gjithashtu kanë erën e vet natyrore, që gratë e ndjejnë, por, në qoftë se burri nga era e kësaj apo asaj gruaje mund të luajë mendësh, gratë, si rregull, konstatojnë vetëm një gjë - është e mirë apo e keqe era që del nga burri: erë e keqe do të thotë jo aq e papëlqyer, sesa joeksituese. Jo rrallë gruaja "e ndien" burrin nga disa erëra plotësuese, p.sh. nga ajo e duhanit.
Përderisa era individuale ka në seks një rëndësi kaq të madhe, gruaja duhet të kujdeset që ajo të jetë e këndshme njëlloj si për pamjen e vet të jashtme, dhe "ta shfrytëzoj" atë - si atëherë kur e josh burrin, edhe kur bën dashuri me të - po aq mjeshtërisht, si dhe trupin e vet. Pirja e duhanit, meqë ra fjala, në këtë rast nuk ndihmon aspak.
Era mund të jetë "armë me qitje të largët" (asgjë tjetër nuk "e vret" burrin me kaq siguri). Njëkohësisht një burrë me përvojë, sidomos nëse ka nuhatje të hollë dhe e njeh mirë partneren, mund ta përcaktoj nga era kur ajo është eksituar.
Ndjeshmëria ndaj erës natyrore dhe perceptimi i saj nuk janë të njëllojtë për të dyja sekset. Nuk dihet nëse janë të lindura nga natyra këto veti apo shpjegohen me diçka tjetër. Disa gra e ndjejnë nga ndryshimi i perceptimit që u bëjnë erërave, që janë shtatzëna. Burrat nuk e ndiejnë erën e disa preparateve kimike që të kujtojnë erën e gjëndrës së mykut, por e kapin vetëm kur atë e lëshon hormoni gjinor i femrës.
Me sa duket, përsa u takon erërave ekziston një sistem i tërë biologjik i sinjalizimit, vepron një mekanizëm i caktuar, të cilin ne sapo kemi nisur ta kuptojmë. Era qëndron në bazë të dashurive dhe antipative njerëzore shumë më shpesh, sesa çmohet zakonisht në kohën e sotme, kur të gjithëve na ka hyrë në palcë era e deodorantëve dhe e kolonjave. Shumë njerëz, veçanërisht gra, thonë, se kur ngrihet çështja për t'u shtrirë apo jo në krevat me një partner, ato ia lënë zgjidhjen e saj hundës së tyre.
Gruaja ka nuhatje më të hollë, por burrat reagojnë më fort ndaj erës që i josh. Në aktin e dashurisë perceptimi i erërave ndryshon sipas një radhe të caktuar: në fillim ndihet era e gjithë lëkurës dhe e sqetullave, pastaj, sipas shkallës së eksitimit, theksi bie në erën e organeve gjinore; gjatë koitusit era merr një nuancë tjetër. Më në fund, me aromën e frymëmarrjes së gruas përzihet era e spermës, që të jep një ndjesi të re.
Gratë e qytetëruara heqin qimet nën sqetulla, pa e kuptuar që me to duken seksuale. Kjo është një gjë që falet në vendet e nxehta, ku s'ka ujësjellës. Ndërsa në botën e qytetëruar një praktikë të tillë s'mund ta quash ndryshe veçse vandalizëm. Ndokush megjthatë e bën këtë - bile edhe gra që duan të duken seksuale, nuk i bëjnë dot ballë modës, mirëpo qimet në fytyrën e burrit nuk kanë aq rëndësi, sa pushi nën sqetullat e gruas. Ky është si një lloj "antene" nga e cila "drejtohet" burri. Me qimet nën sqetulla mund të gudilisësh buzët e burrit dhe ai mund të bëjë të njëjtën gjë. Kur puthni organet gjinore të femrës, filloni nga qimet në kodrën e bukurisë pastaj hapni ato dhe zbuloni vulvën. Kur gruaja puth organet gjinore të burrit ajo gjithashtu ia nis nga qimet në kodrën publike.

1 commenti:

Millisa ha detto...

Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
*Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
: email { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310

Copyright © 2008 - 2011 Adult Albania - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template